Millenium GW-Flex

Levering ongeveer tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
Super wall mounts
Anoniem 03.01.2017
Ik dacht dat ik voor deze lage prijs wel een gokje kon wagen met deze wall mounts.
Deze gok blijkt een zeer geslaagde!
Ik heb er drie gekocht en er zit per wall mount een andere style headstock in.

- Symmetrische headstock: De grijpers hebben hier de makkelijkste taak, en ze slagen daar uiteraard in.
- Ibanez headstock: De grijpers staan iets verdraaid ten opzichte van elkaar, maar de gitaar hangt uiterst stabiel.
- Jackson styled headstock (Boston 30" scale bass): De grijpers hebben ook hier weinig moeite mee om de (bas)gitaar op zijn plaats te houden.

Sterker nog, ik durf ze nog wel een zetje te geven zodat ze langs de muur slingeren. :)

Ik heb nog vier bas/gitaren, dus er komen er gegarandeerd nog een paar van deze wall mounts bij!

Pros:
- Lichtgewicht
- Stevige constructie
- Stabiel
- Voor elk type headstock geschikt

Cons:
- Geen muurpluggen en schroeven bijgeleverd.

Hoewel ik persoonlijk het ontbreken van muurpluggen en schroeven juist GEEN con vindt, kan men dit wel als zodanig ervaren.
Ik heb zelf goede betonpluggen (6mm) en schroeven bij elkaar gezocht en de wall mount hiermee uiterst degelijk aan de muur bevestigd.

*EDIT**2-Feb-2017*
Ik weet niet of mijn schroevencommentaar hieraan heeft meegeholpen... want...!
Ik heb er nog 2 besteld en ditmaal zaten er WEL schroeven en pluggen bij! Ik moest er in ieder geval hard om lachen. :)

Ed
Stevig en goedkoop
Erik de Perik 08.03.2021
Eenvoudige constructie, gemakkelijk te bevestigen en prima in het gebruik. Ik heb 'm op m'n werk en meestal hangt daar een harley Benton akoestische gitaar in. Ik heb r ook een tijdje een HB elektrische in gehad en een tijdje een nitro gespoten Les Paul. Ook de laatste heft daar zonder verkleuringen een week of 3 gehangen.

d
fijn
docentmuziek 15.06.2021
Makkelijk in gebruik, blijven ook lang mooi

s
Gitaar aan de muur
ssscan 24.06.2019
Zeer goede simpele dingen, eenvoudig te bevestigen aan je muur met 2 vijzen/plug . stevig, onopvallend, handig en goedkoop!!
top product

NM
Hangt en blijft hangen
NH Muziek 20.12.2020
Degelijk model. 4 van gekocht. Heb r ook best zware modellen aan hangen. Vol mahonie synister modelletje. Buigt niet, tast lak niet aan.
Fantastisch toch?

Groeten,

NH Muziek

FR
Waarom meer betalen.
Final Revenge 15.12.2019
Na jaren geleden de duurdere varianten gekocht te hebben, deze keer besloten de goedkope eens te proberen. nou, dat is prima bevallen.
Werkt even goed als de duurdere varianten, bij een enkel exemplaar bewegen de pootjes wat zwaarder, maar dit is eigenlijk geen probleem.
Een aanrader!

MB
Gitaar hanger
Marty Blues 27.07.2020
Gitaren hangen mooi vrij , goed beschermd .
Vlot op te hangen . Aanrader!

RP
Heel praktisch
Roger Paul 30.06.2022
Met een paar van deze wall mounts kon ik een paar van mijn eerste gitaren aan de muur hangen. het is een akoestische gitaar en een elektrische waarvan de headstock zeer onregelmatig is. Door het flexibele ontwerp van deze wall mounts speelt het geen rol welke vorm de headstock heeft, ze kunnen allemaal aan de muur bevestigd worden.

F
Prettig in gebruik
FloorB 21.03.2020
Mijn elektrische gitaar hangt al langer dan 1,5 jaar aan de muur, met deze muurbeugel. Nog nooit is er iets mis meegegaan. Ook is hij makkelijk te verstellen

zeer tevreden
Brianvorst 19.03.2018
hangt stabiel aan de muur en ben niet bang dat mijn gitaren eraf vallen. het enige minpuntje dat ik erover zou kunnen zeggen is dat van 1 van de 2 die ik gebruik de armpjes terug naar het midden draaien wanneer er niets hangt. Hierdoor moet ik een klein beetje meer moeite doen om het op te hangen maar daardoor ben ik zeker niet ontevreden.