4 / 5

Millenium DSS-718B Stage Snare Stand

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Goede Snare Stand voor het geld.
Belvedere 08.01.2018
Gebruik
Voor thuis, wordt eigenlijk nooit verplaatst dus dat scheelt.

Positieve punten
-Stevige hardware, poten zijn voorzien van brede dikke rubberen poten voor extra grip.
-Poten nemen slechts een klein oppervlakte in beslag, zonder dat hij hierdoor minder stabiel wordt.
-Goede prijs/kwaliteit.

Negatieve punten
-De poten geven blijkbaar af, dit stond in ieder geval in de instructies die bij de stand geleverd werden. Makkelijk op te lossen door er iets onder te leggen.

Al met een al een degelijke stand, maar of hij ook geschikt is om heel de tijd heen en weer te sleuren durf ik niet te zeggen.

Prima stand
Bijlman 30.11.2023
Prima voor in de oefenruimte. Eerste indrukbis goed, de rubbers zijn stevig en het geheel voelt solide aan en dat voor deze prijs? Afwerking is niet geweldig, maar dat mag de pret niet drukken. Neem voor eerste gebruik wel even de moeite om alle draaiende delen te smeren met vaseline, voor een langere levensduur en beter gebruiksgemak. Dan is het een prima product. Voor live optredens zou ik voor een beter merk gaan.

OJ
Opa Jacob 28.10.2019
voldoet goed, al meer dan 4 jaar

standaard
Anoniem 03.01.2017
voor het mooie net iets te laag maar verder prima standaard

j
Betaalbaar maar wiebelig
jugendh 29.10.2023
Niet de meest stabiele snarestand, logisch voor dit geld. Goeie goedkope backup, maar voor een mooie snaredrum zou ik voor iets stevigers gaan.