Midas MR 12

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
Beste rackmixer voor het geld
Mark2018 22.05.2020
Ik heb hier inmiddels al vier van gekocht en die worden op verschillende plekken ingezet. Klinkt goed, ik vind m makkelijk te bedienen. je hebt een hele 16 kanaals mixer met uitgebreid effecttrack bij je. Ik bedien m met een iPad of voor grotere gigs met de controller van Behringer draadloos. Maar meestal ligt hij onder of achter het podium uit het zicht. De vocal en drum presets zijn best goed en een goed startpunt. Latency is bijna niet te merken. Niveaus zijn zeer bruikbaar, gewoon een goed product. kast is degelijk op de antenne na. Enige nadeel is de ingebouwde wifi functionaliteit. het is te gek dat het zowel een access point, en een wifi cliënt kan zijn, maar koop een kleine goedkope router, of eventueel een wifi repeater om aan een ander netwerk te koppelen en gebruik dat, de hoeveelheid dat de mixer voor control verstuurt is zeer klein maar de ingebouwde zender is leuk in het oefenhok of om te testen, maar niet als hij echt verbonden moet blijven.

o
fantastisch apparaat
organees 01.10.2020
Nu geruime tijd in gebruik als mixer voor mijn in ear monitorsysteem.
Zelf bedien ik hem bedraad, met netwerkkabel naar tablet. Werkt super.