Marshall MS-2

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
g
grappig versterkertjes
guppie 18.09.2020
uiteraard kan je niet veel verlangen van dit versterkertje maar het apparaatje doet waar hij voor gemaakt is ik moest hem wel zoeken in de grote doos op de foto lijkt het heel wat maar uiteraard voor deze prijs kan het ook niet groots zijn .ik ga mijn commentaar zeker nog bewerken over een half jaar om de levensduur te kunnen beoordelen

Klein maar fijn
Anoniem 14.09.2016
Nu een aantal maanden geleden besteld en ik gebruik hem nog steeds. Geluid is natuurlijk niet geweldig vergeleken met grotere en duurde versterkers maar is ook niet slecht. Hij is makkelijk mee te nemen wat de grootste reden was dat ik hem kocht.

Jammer is dat wanneer je het geluid te hard zet op de "Clean" stand, het al snel als Distortion klinkt. Maar dat werkt daarentegen weer in z'n voordeel op de "Distortion" stand. Op de "Distortion" stand maakt hij overigens lekker veel lawaai.

Al met al: Voor het geld en formaat zeker een goed ding maar verwacht er niet meer van dan andere Marshall versterkers. Gewoon voor er bij.

Z
Veel plezier voor weinig
Zandstorm 24.07.2022
Wordt vooral gebruikt door mijn kinderen die ontdekken hoe leuk gitaar spelen kan zijn.

bg
schattig en geweldig
bass guitar 25.09.2023
super handig voor als je met vrienden samen wat amateur gitaar speelt, hij staat ook geweldig in me kamer heel leuk !!!