Legere Signature Bb-Clarinet 3.5

15

Riet voor Bb-klarinet

  • Sterkte: 3,5
  • Voor Boehm-klarinet
  • Gemaakt van kunststof
  • Franse snede
  • Geschikt voor alle muziekstijlen
  • Aanbevolen voor gemiddelde en gevorderde spelers
Leverbaar sinds Juli 2011
artikelnummer 265491
verkoopseenheid 1 stuk
Material Plastic
Strength 3,5
€ 33
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
1

15 Klantenbeoordelingen

3.9 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

geluid

afwerking

4 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
EH
Good reed.
Emma H. 31.08.2014
I purchased another of these reeds as my original one was starting to "wear" a bit. This one is also very good, and is responsive. I don't think this one is as soft as the other one was, however this may be because I was used to using the other one, which as it was old may have got softer too. Recommended, especially for marching band / outside gigs where cane reeds may become dry and warp.
respons
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Kein Vergleich zum Holz
Anoniem 04.08.2016
Nachdem ich immer mehr Kollegen mit Plastikblättern spielen sah und mir gesagt wurde, dass sie eine tolle alternative zu den Holzblättern bieten, wollte ich es auch einmal ausprobieren. Lange Haltbarkeit, immer gleiche Ansprache und kein Einspielen klangen doch sehr verlockend, also bestellte ich mir ein Blatt in gewohnter Stärke (3,5).
Nun habe ich zweimal darauf gespielt und bin absolut enttäuscht! Sowohl in der Ansprache als auch im Ton kann dieses Blatt beiweiten mit einem aus Holz nicht mithalten. Gerade im hohen Register wird der Ton sehr dünn und quietschig. Selbst für Proben oder Einzelüben finde ich es mehr als ungeeignet.
Möglicherweise gleicht sich das in schweren Blattstärken aus, denn ich finde diese 3,5 insgesamt sehr leicht,

Wer es selbst ausprobieren möchte, dem empfehle ich sich lieber eine halbe Blattstärke höher zu kaufen.

Ich bleibe beim guten alten Holz
respons
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden