1 Recensie

LD Systems U505 BPH

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 13.05. en Dinsdag, 14.05.
Prima set voor het geld
NathanP 15.02.2023
Ik gebruik de set via de yamaha stagepass 1k mk2 voor het gebruik om de voorganger in de kerk uit te versterken.

Allereerst de bouwkwaliteit en aansluitmogelijkheden. Deze zijn erg goed. De set is robuust, mooi scherp en helder display op de receiver en beltpack.
Zijn er verbeterpunten?
Jazeker, de kabel van de microfoon richting beltpack is erg kort. Als je langer bent dan 1,85 dan ga je hier echt last van krijgen.
En op de receiver kan ik niet zien hoeveel procent de batterij nog is verder dan dat er een vinkje staat. Maar die staat er ook nog nu we 4 kerkdiensten verder zijn en dezelfde batterijen gebruiken.

Sound:
Vanuit mijn werk ben ik gewend om met DPA headsets te werken die bijzonder warm en transparant klinken. Ook ken ik de duurdere series van Shure en Senneheiser goed. Je hoort duidelijk dat dit systeem voor dit bedrag hier niet tegenop kan boksen. Het geluid blijft lichtelijk blikkerig en mist warmte maar voor het bedrag is het in mijn optiek zeer goede middenmoter.