4 / 5

LD Systems MEI 100 G2

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
CB
IEM betaalbaar
C B L 26.04.2017
Dit is echt een uitkomst voor onze band!

De LD MEI 100 voelt een stuk zwaarder en steviger dan de tbone IEM 75, die mijn band ook heeft. De bodypack is steviger.

Pluspunten:
+ Breekt niet snel
+ Display met de frequentie (op zowel de transmitter als receiver)
+ Signaal is vrij sterk

Minpunten:
- De antenne van de bodypack is flexibel en voelt daardoor fragiel aan.

Ondanks dat het volgens Thomann verboden is, mag de duplex gap (823-830 MHz) gewoon en heb ik geen storingen als ik hem in dat bereik gebruik.

Y
Werkt goed voor mijn gebruik
Yellfish 04.08.2021
Voor mijn occasioneel gebruik is deze zet zeer geschikt, de wireless afstand is meer dan voldoende. Is niet vergelijkbaar met de duurdere systemen maar dit is voor mij niet absoluut nodig. Ik speel toetsen en zing in een coverband en de set voldoet, het verschil bijvoorbeeld met shure is (buiten de prijs :-) ) de ruis die er toch wel wat op zit, maar ik ben overall zeer tevreden!

p
LD in ear
pigsdrummer 09.06.2018
Prima prijs kwaliteit verhouding, stoort af en toe en even de juiste plek en frequentie zoeken maar voor repetitiedoeleinden prima draadloos in ear systeem.

NM
This is affordable!
Neo Music 26.03.2017
Although it does not have the most brilliant range. On smaller stages it'll work fine. Together with Shure In Ears it is OK to use a couple of these.

We will buy more to use them in our theater setting!

Prima in ear systeem voor deze prijs
MuziekschoolTB 27.12.2018
Heb 3 setjes in gebruik op een podium voor 3 frontvocals. Installatie was niet moeilijk. Bediening is eenvoudig. Geluid vind ik wat gevoelig.

Maar ik wil wel gelovige dat de duurdere setjes stukken steviger kwa materiaal stabieler kwa signaal zijn.

a
goed betaalbaar draadloos in-ear systeem
avh 28.12.2017
Sinds kort besloten om met draadloos in-ear te gaan werken dit set is zeker een aanwinst voor de band.

Je hoort een lichte ruis maar dat is alleen hoorbaar als het stil is.
Oordopjes zijn standaard en vallen gauw uit je oor ik gebruik zelf de shure se 215 in combinatie met dit set.