Knobloch Strings Double Silver Special Nylon300

Levering ongeveer tussen Maandag, 13.05. en Dinsdag, 14.05.
de werkelijke klank komt wat later
Boudewijn 13.02.2021
Van het begin al mooi klinkende snaren. Maar na ongeveer een week komt de ware klank naar voren. Bassen klinken heel erg mooi. Stabiel en sonoor van klank, prima balans. De discant is veelzijdig en dynamisch. Klankkleur is heel makkelijk te sturen. Erg tevreden hoe deze snaren zich gedragen op mijn spruce top "Otto Vowinkel". Over de duurzaamheid van de snaren heb ik nog geen oordeel. Ik heb nog een setje 300ADQ liggen. Ben benieuwd.

LP
Goede Kwaliteit snaren
Leonardo Palacios 21.08.2020
Deze set Knobloch strings Double silver special Nylon 300, geven een perfecte balans in alle registers van het instrument. Mooie heldere 1e snaar , ideaal voor een mooie cantabile creëren. de bassen zijn diep en geven een warme toon van een goede definitie .Mijn conclusie is een uitstekende set gitaar snaren.