K&M 16280 Guitar Holder

Wie wil er geen muurtje vol met gitaren?
Anoniem 27.12.2016
Ik heb hele mooie gitaren; dus zonde om in een rek te zetten of in koffers op te bergen! ;)

Ik heb een zestal van deze haken aan de muur om mijn meest gebruikte gitaren altijd bij de hand te hebben; en het nodigt ook enorm uit tot spelen!

Alle gitaren hangen er stevig op, en de haken zitten ieder met een paar schroeven in een vuren plank die weer goed verankerd zit in de muur. Dit scheelde me een aantal gaten in de muur, mocht ik me toch ooit bedenken.

Het werkt wel het beste met elektrische gitaren; mijn dreadnought heeft te veel body achter de hals, dus hangt een beetje scheef naar voren. Mooi! Kan daar weer een SG voor in de plaats.

V
Subtiel en Solide
Vin71 08.09.2020
Deze Guitar holder doet precies wat hij moet doen. Hij houdt verschillende gitaren aan de muur terwijl hij bijna niet opvalt. Halsgrote maakt niet uit, elke gitaar past hierin!

Daarnaast is hij ook makkelijk te installeren. slechts twee gaten boren en hij hangt al.

Echt een aanraden voor iemand die zijn muur een stukje mooier wil maken!

Mooi makkelijk
Anoniem 03.04.2016
En mijn gitaar hangt nu, na een maand of 5, nog steeds aan de muur. Daarnaast is dit ding handig omdat ik nu niet steeds over al mijn gitaren in hun normale gitaarstandaard heen struikel. Nu kan ik al mijn Gibsons, Fenders en Lambogini's aan de muur hangen zodat iedere gast die mijn huis binnenkomt weet dat ik wel geld maar geen muzikaal talent heb

Goede wandhangers
Marc175 05.10.2020
Ben zeer tevreden met deze wandhangers, heb er een 6-string en een 7-string mee opgehangen en ze hangen beide zeer stevig en mooi recht.
Hou er wel rekening mee dat er geen bevestigingsmateriaal bij inbegrepen zit.

Muurbeugels van topkwaliteit
Anoniem 28.05.2023
Stevige muurbevestiging en passend voor elke hals door de twee afzonderlijke beweegbare houders. Netjes afgewerkt, zeker een aanrader om meerdere gitaren netjes aan de muur te hangen en te showen.

JH
K&M Gitaar houder wand
J.A. Hofman 11.10.2022
In mijn geval wilde ik een degelijke houder voor mijn bassen. Ik heb gelijk 3 stuks besteld. In de muziekwereld is K&M een degelijk en betrouwbaar merk!
De houder voelt stevig, het schuim rond de haken zit goed vast. Het fijne is dat hij zich aanpast aan de kop van je gitaar.
Mijn bassen hangen mooi en netjes in balans. Ik zal dit artikel dan ook aanbevelen!

Guitar holder
Gospelguitarplayer 05.10.2017
Goedkoop en Zeer makkelijk en makkelijk te monteren
Kan mooi je gitaar aan de muur hangen staat mijn gitaar niet in de weg
En het is ook nog mooi voor sier aan de muur.
Heb er nog een erbij gekocht voor mijn andere gitaar

Simpel maar effectieve muurklep voor gitaar
Anoniem 16.03.2017
Het ontwerp is simpel en effectief. Vaak moet ik gitaren wel met de neck er zijwaards in duwen zodat de klem uit elkaar word gedrukt als ik de gitaar dan recht draai.

Verder is de klem erg stevig. Wel is het rubber op de klem wat ruwig wat, wat voor somige guitarfinishes problemen kan geven

i
Does what it should do
itsmemario 08.10.2016
I have several of these hanging on my wall, they contain Ukuleles, Bass guitars, Guitars and one Mandolin, and they work really well for all of these. Even strange headstocks like from my Telecaster work without a problem. I would recommend these to everyone who want to hang an instrument that has a headstock on the wall.

Good holder
Anoniem 18.01.2017
After many years these still are rocksolid in the wall and never damaged any of my guitars.