K&M 16240 Guitar Holder

Levering ongeveer tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
Wv
Houdt veel gewicht, goede kwaliteit
Wouter vL 08.10.2021
Geen schroeven bijgeleverd, verschilt ook per muur maar iets universeels was handig geweest. Houdt het gewicht van mijn resonator gitaar, dus qua gewicht zit het zeker goed. Makkelijk te monteren en goede kwaliteit

Goede, degelijke houder
Salomy 08.04.2023
Deze houder 2x gekocht, is een hele goede houder. De gitaar hanger er goed in. Zorgt ervoor dat de gitaar niet tegen de muur aan hangt maar er een eindje vanaf hangt. Dus geen schade veroorzaakt aan de achterkant van de gitaar!

grijper
Anoniem 12.01.2017
Ik heb er 5 in mijn huiskamer hangen, waar regelmatig gitaren in en uit gaan en ze hangen altijd stevig en vallen nooit! Heel gemakkelijk te bevestigen en door de grijparm, die sluit wanneer je gitaar erin hangt, hangt je gitaar super stevig! Deze grijparm zorgt er ook voor dat elke maat gitaar er in past, van een 12-string met brede hals tot een telecaster met smalle kop en hals! De grijparm vormt zich naar de hals/kop.
Geeft ook geen schade aan de lak.

C
Guitar Holder
Caja 28.04.2021
Makkelijk op te hangen, zitten geen schroeven bij helaas. De gitaar hangt ver genoeg van de muur af zodat de gitaar niet snel de muur kan raken. Prima product voor deze prijs!

Easy and nice
Recorick 22.10.2019
I love these, they are sturdy, hang straight and very easy to use.

Nice
WouterH 21.01.2019
Precies wat je verwacht. Je gitaar hangt echt stabiel en netjes. Heb er 2 gekocht en mn gitaren hangen naast elkaar aan de muur. Veilig en netjes.

Doet wat ie belooft
Elektror 02.04.2023
Werkt. Stabiel en betrouwbaar. Enorm verschil met de simpele haakjes van vroeger.