Externe Geluidsisolatie

draagcomfort

InEar StageDiver SD-2

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 6.05. en Dinsdag, 7.05.
Aangenaamd verrast!
MJL 30.05.2023
Ik heb een lange tijd de welbekende Shure SE215 gebruik. Ondanks deze doppen veel goede reviews krijgen, vind ik ze erg oncomfortabel en het geluid klinkt alsof er een deken overeen ligt.
Als je gaat zoeken naar een alternatief kom je al snel in het zwarte gat van dynamische driver en gebalanceerde armaturen etc terecht.
Ik heb uiteindelijk de blinde gok gewaagd om de SD-2 te bestellen. Als jij je bedrijf 'InEar' noemt, moet je toch weten waar je mee bezig bent zou je denken.
En dat blijkt ook zeker wel! Oordoppen gaan onwijs makkelijk je oren in, de demping van het geluid is echt bijzonder goed. Gezien ik vocalist ben in een metalband kun je je voorstellen dat het volume erg hoog is.
Het ziet er best wel professioneel uit als ze in je oren zitten. Lijkt bijna custom made vanaf de buitenkant.
Qua geluid wordt ik er als vocalist erg blij van. Zowel extreme vocalen als cleans komen duidelijk door en de gitaar klinkt ook erg goed. De bass blijft wel wat achter in het geheel.

Het enigste punt waar ik wat onzeker in ben, is de kabel. Die voelt wat fragiel. Na contact met InEar is mij verzekerd dat ze zwakkere punten zijn aangepast en de kabel een stuk meer betrouwbaar is. Tijd zal het leren. Eventueel bieden zij ook nog een high-end kabel aan.

Al met al ben ik dik tevreden!
draagcomfort
Externe Geluidsisolatie