S6
Een dijk van een versterker en van alle markten thuis....
Sandro 62 28.02.2018
Voordat ik de 2500 heb aangeschaft heb ik jarenlang op een 2000 gespeeld van 200 watt. Op zich was ik al heel erg tevreden over die versterker en dat verklaart ook waarom ik voor hetzelfde merk/model heb gekozen maar van een zwaarder kaliber. Ik vind met name de veelzijdigheid die geboden wordt door de 10 bands equalizer i.c.m. transistor/buizen fantastisch. Het maakt niet uit welke muzieksoort je speelt of hoeveel vermogen je nodig hebt, deze Hartke versterker heeft het allemaal. Deze versterker kun je bij wijze van spreken op goedkopere speakers aansluiten en dan nog heb je een dijk van een geluid met alle mogelijkheden. Zelf speel ik hierop i.c.m. Harley Benton speakers (4x10 en 1x15) en het doet echt niet onder voor de Hartke speakers die ik daarvoor heb gehad. Geeft dus al aan dat de versterker een belangrijke factor is in deze. Ook prijs/kwaliteit verhouding is super. Wat mij direct opviel was dat de ventilator die aan de achterzijde draait veel stiller is geworden, eigenlijk hoor je die helemaal niet meer. Ik zou deze versterker zeker aanraden als je veel voor een betaalbare prijs wilt en geen concessies wil doen op volume en klankmogelijkheden.