Y
Youri02 24.10.2018
Ik heb deze bas gekocht omdat ik gevraagd werd bas te spelen in een opstartende band. Hij is in prijs kwaliteit verhouding zeer goed en zou hem zeker aanraden voor beginnende maar ook voor gevorderde muzikanten. Het geluid, met een fuzz pedaal eroverheen, is perfect voor stevigere muziek (wij spelen black metal). De afwerking is prima en hij doet wat hij moet doen, één van de beste in deze prijsklasse.

NB
Geniale basgitaar
Nik Batlik 01.11.2018
Een bas vinden voor 100 euro was al lastig, maar om er vervolgens een te vinden die zo strak speelt en lekker klinkt is echt een heerlijke meevaller. De snaren die er standaard op zitten klinken prima en ondanks de vorm is hij ook zittend (op een kruk dan wel) goed te gebruiken. Enige nadeeltje is dat je hem niet makkelijk op een stand kwijt kan, dus aan de muur hangen is aan te raden.