Harley Benton Valuestrings EL 11-52

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
Voor de prijs super goede snaren
Nyyrikki 21.06.2020
In eerste instantie was ik wat sceptisch over de snaren van deze prijs, maar inmiddels gebruik ik ze al jaren en vind ik ze fijner dan duurdere merken. Bij mij roesten deze in tegenstelling als merken als D'Addario veel minder snel. Bovendien kan je ze voor deze prijs ook regelmatig vervangen als je dat wilt.

De snaren zijn op het begin wel vrij glad, daar moet je van houden, maar ik vind het heerlijk soepel spelen. Ik heb niet vaak een gebroken snaar gehad, wat dat betreft gaan ze net zo lang mee als duurdere merken, al gaan Elixir snaren wel langer mee.

Qua klank merk ik niet echt het verschil met duurdere snaren. Uiteindelijk bepaalt je spel ook het grootste deel van je klank.

Fijne snaren
Brandon Commandeur 04.03.2021
Ik ben altijd een Ernie Ball power slinky (paars pakje) 11-52 gebruiker geweest (en nog steeds) maar deze snaren doen het ook goed. Ik bespeel deze op mijn akoestische Harley Benton CLA15M en op mijn Fender Telecustom. Lekker makkelijk overal hetzelfde. Heb destijds een set van 10 pakjes besteld om een voorraadje aan te leggen.

Volle heldere klank, fijn prijsje waarvoor je het niet hoeft te laten!

Uitstekend, zeker voor die prijs
Anoniem 30.03.2016
Normaal speel ik veel liever op dunnere snaren. Maar voor de gein heb ik deze eens besteld.

Klinkt super. Zeer stemvast. Speelt natuurlijk veel zwaarder dan de 0.08 of 0.09 die ik gewend ben, maar ergens is het wel lekker dat je harder moet werken.
Voor de belachelijk lage prijs moet je ze gewoon een proberen.

Waar blijven die valuestrings 0.08? Ik zou er dol op zijn!

Harley Benton snaren 11
Anoniem 21.08.2016
Deze snaren zijn best goed bevallen , zo nu en dan , gebruik ik snaren van jullie eigen huismerk ,als ik met optredens bezig ben ,goedklinkende snaren zoek ,maar omdat deze vaker moeten worden vervangen , is dit zeer goede waar voor het geld , daarbij heb ik gitaren waar deze snaren al jaren op zitten en nog steed goed zijn ,dus voor weinig geld goede ervaring met prima snaren van Harley Benton ,.

RN
prima snaren
RLK Nederland 16.01.2019
Ik heb ze eens gekocht om in lagere gitaar stemmingen te kunnen spelen. Deze snaren voldoen prima en blijven verrassend goed gestemd, ook na langer gebruik. Wel vind ik de G, B, e snaren wat extra stroef aanvoelen als ze nieuw uit de verpakking komen. Na wat invetten spelen ze verder prima.

Perfect
Anoniem 01.03.2016
You can't get any more value for the money with this strings. Give them a wipe after installing and you won't ever notice that it are strings of this low price.

They do need some more stretching after installing though, so take your time for this.

Did numerous of recordings and gigs with them, and they hardly ever fail.

Goede snaren
Dannz 15.04.2020
Goede snaren voor weinig.

Altijd handig om paar extra setjes van in huis te hebben

Prima snaren
Anoniem 20.09.2016
Deze snaren besteld voor m'n vriendje die wat dikkere snaren wilde vanwege een D stemming, enkele maanden verder klinken en doen ze hun werk nog steeds prima.