1 Recensie

L
2x kapot, toch positief over deze gitaar
Leftyking 21.04.2024
Ik heb twee van deze gitaren in handen gehad, helaas was er ook twee keer een defect. De eerste keer bleek de pickup switch defect. De tweede keer zat de volumeknop los.

Toch heb ik het tweede exemplaar kort kunnen testen.
De gitaar was mooi afgewerkt. Het eerste exemplaar had een kleine plek in de lak, nauwelijks te zien. De binding was twee keer perfect. De frets van het tweede exemplaar waren beter afgewerkt.
Het geluid beviel mij goed. Ik houd niet van het schelle Telecaster-geluid. Deze gitaar heeft ook zachtere, mildere geluidsopties. Dat vind ik zeer positief.

Twee keer een defect bij het onderdeel van de knoppen/switch geeft te denken over de kwaliteit van dat onderdeel. De tuners waren niet best. Daarom twee sterren.

Tot slot, de service van Thomann is erg goed. Beide gitaren zijn zonder problemen snel ingenomen. De tweede gitaar is snel geleverd.