Harley Benton TE-20MN BM Standard Series

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 6.05. en Dinsdag, 7.05.
V
VarelakiSamos 19.08.2021
Bij aankomst was de gitaar niet in orde de hals pick up functioneerde niet goed maar dank zij de goede na verkoopservice van Thomann is de gitaar nu prima.

Fijne beginnersgitaar
GeeBeeH 01.12.2020
Prijs / kwaliteit is prima! Prima beginnersgitaar voor mij. Fijne hals en goed bespeelbaar.

e
My first HB
elcorno 16.08.2022
Not believing all the positive HB reviews, decided to give it a go with a cheap telecaster look-a-like. My conclusion after getting it. If it is this good for such a small price, I wonder if I get an HB 2 or 3 times the price (pro series) it will be 2 or 3 times as good? They were. Don't use this guitar much often anymore since getting some of it's "pro brothers". But since it brought me into the HB family, I'm happy with it. Great beginners guitar. Better value for money than similar models/price range.

Beekie 22.11.2020
Prima gitaar voor het geld. fretwerk is indrukwekkend voor deze prijsklasse. Stemmers kunnen beter.

Td
Goed klinkende gitaar, voor zeer goeie prijs, maar fretwerk op hoge noten steekt iets scherp uit aan zijkant hoge snaar
Tom de B 17.06.2022
Overall goeie gitaar voor zeer lage prijs! aanrader.
Klinkt goed!
Ziet er goed uit!
Speelt fijn, met als opmerking dat enkele frets boven de octaaf iets scherp zijn aan de zijkant bij de hoogste snaar. Dit merk je wel bij het spelen.

Hoe dan ook, ik heb zeker geen spijt van de aankoop.

CK
Voor de prijs okay!
Clay Kelder 14.01.2023
Ik heb deze gitaar gekocht om te experimenteren met een bariton geluid. De gitaar houd het prima vol met dikkere snaren. Is natuurlijk niet de beste tele die je kunt vinden, maar daar is de prijs dan ook naar!

Veel gitaar voor de prijs
JayClay 31.10.2019
De kleur wijkt een beetje af van de foto, maar de te-20 is zijn prijs meer dan waard. Na ontvangst bleek de topkam veel te diep ingelijmd, waardoor je fretbuzz bleef houden. Gelukkig heeft iemand dat kunnen fixen voor me en hoefde de gitaar niet terug. (QC heeft wel wat steekjes laten liggen). Alles afgewogen tegen de prijs is het een fijne tele, al is de neck pickup magertjes.

Bjokke 13.03.2020
Prijs kwaliteit is heel goed
Goed bespeelbaar mooie afwerking
Mooi geluid