Harley Benton SC-450 CB Classic Series

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Geweldige gitaar volgens deze beginner
Jasper100125 09.07.2022
Speelt heel fijn. Geen 5 sterren omdat overal wel aanmerkingen zijn;
Features: de knoppen voor de pickups zijn niet onafhankelijk van elkaar, geen pickup 1 is geen pickup 2.
Geluid: super, maar de voorste pickup resoneert wel eens bij een bepaalde noot. Dit hoor je niet door je signaal voor de versterker, maar is wel vervelend als je zonder zit te oefenen.
Afwerking: prachtig, ik voel me net George Harrison of Eric Clapton, maar 1 keer hem gestoten aan een deur en lakschade was het resultaat. Dus gewoon voorzichtig mee zijn. Maar dat spreekt voor zich.

Al met al. Zijn prijs wel 2 keer waard.

Prijs/kwaliteit TOP
Anoniem 16.05.2016
Als je een gitaar wilt kopen en niet veel geld wil geven, zoek dan niet verder! Qua uitzicht en gebruiksgemak is dit een topper.

Beetje zwaar
GeeBeeH 18.06.2020
Fijne gitaar, mooi afgewerkt , maar een beetje zwaar naar mijn idee. misschien komt het omdat ik een beginner ben.