Harley Benton Nylon Player Pick Set Mixed

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
Onbruikbaar
SemTeVruchte 04.10.2020
Ik vond ze persoonlijk onbruikbaar, de dikte en afwerking is prima, maar de textuur is verschrikkelijk. Als je op een elektrische gitaar aanslaat krijg je een compleet ander geluid als bij menige picks. Er komt een soort ongewenst bijgeluid bij, moeilijk om te beschrijven.
duurzaamheid

Prima maar niet voor mij.
Tristanos 01.08.2020
Misschien handig als je snel je plectrum kwijtraakt. Kwaliteit is ruk voelt als een soort karton. Voor de prijs is de kwaliteit gewoon goed. Ik zou aanraden om toch wat duurder plectrums te kopen.

Cheap pick
Nommert 05.06.2017
These guitar picks feel cheap and are definitely not OK for me. They don't feel good, don't look good and are not good. I expected a little more from such a cheap set. However, it even didn't reach my quite low expectations of this set. I wouldn't buy this set again and I won't recommend it to someone, not even a beginner. These picks are so bad, they may cause you to refrain from playing the guitar.

Voelt goedkoop
Robbedoe 16.04.2021
Beetje een miskoop deze, ze voelen gewoon goedkoop aan.
duurzaamheid

Poor picks for a good price
Anoniem 19.09.2016
The picks are okay, they perform as supposed, but they bend easily. Within a few days of playing I found that the picks would be unusable.

Never had this problem before.
duurzaamheid

Lage kwaliteit voor een lage prijs
Anoniem 08.02.2016
Ondanks de prijs, is dit toch niet wat ik er van verwachtte. Loopt niet lekker over de snaren en ligt niet lekker in de hand. Moet bijgezegd worden dat dit mijn mening is, en dus voor een ander heel anders uit kan pakken.