Harley Benton Nylon Player Pick Set Mixed

Levering verwacht rond Donderdag, 2.05.
Prettige grip, veel voor weinig
Helge-Wolfgang 01.09.2021
Z eer voordelige plectrums, die een fijnmazig iets ruwig aanvoelend, tactieloppervlak hebben: slippen daardoor niet weg tussen duim en wijsvinger, een eigenschap die je van ieder plectrum wenst.

Ze zijn heel goedkoop maar zijn de beste die ik tot nu toe ken. Ik ben al heel wat plectrums kwijtgeraakt, die dingen worden geboren om te verliezen, tochtjes door de wasmachine te maken etc. voor die prijs gun je ze dat, prettige reis jongens! Al moet ik zeggen dat de verpakking die als doosje dienst kan doen ze dat wat verhindert.

'Maar voor dat geld; "who cares", je zou er een abonnement opnemen ...ze doen het goed, beter dan heel veel andere, Sharkfins bijv. waarvan 1 duurder is dan een hele set Harley Benton's. Misschien dat ik ook eens een gitaar van ze probeer ...prettig verrast dus

k
Goede goedkope plectra
koondagoon 08.10.2017
Als je vaak speel net als ik dan raak je vast ook wel eens je plectrum kwijt. omdat deze plectrum set niet duur is maakt een keer eentje kwijt raken niet meer uit. ook vond ik deze set erg handig toen ik net was begonnen met spelen, doordat er meerdere diktes in de set aanwezig zijn kan je uitproberen welke dikte het best werkt voor jou. de plectra hebben niet veel grip waardoor het bij intensief spelen wel eens lastig wordt. al met al zou ik deze picks aanraden aan elke beginnende gitaar/ukulele speler.

BN
Allegaartje
Bobby Naish 26.07.2021
Het is fijn om een setje te hebben van verschillende diktes van plectrums. Ik gebruik echter maar een paar diktes.

Wat me opviel in dit setje is dat er geen logica zit in kleur. Verschillende diktes kunnen dezelfde kleur hebben. Dat vind ik echt een minpunt, daar had beter over nagedacht kunnen worden. Misschien iets voor de toekomst: stel gewoon een kleurcodering vast voor de diktes van de plectra.

Verder valt er weinig over te zeggen, het is een stukje plastic. Almost anything will do...

Geen miskoop, ook niet het ei van columbus.
duurzaamheid

Prima setje om mee te beginnen
GeBoe 02.09.2021
Ik heb tot nu toe nog niet echt met een pick gespeeld (basgitaar). Daarom deze set aangeschaft om te kijken welke dikte ik het prettigste vind spelen. Door de ruwe oppervlakte heb je uitstekende grip. Enig nadeel is dat de afwerking bij de randjes soms wat te wensen overlaat. Daar vind je nog wel eens scherpe stukjes plastic.

b
review mixed harley benton picks
bodhibos 10.02.2021
overal erg goeie plectrums voor beginners. ik heb er in het begin erg veel plezier mee gehad. ik vond het erg fijn dat er verschillende diktes in zaten zodat je zelf kon uitvinden wat je fijn vindt. ik merk wel dat nu ik wat beter en sneller speel, ze soms nog wel eens uit mijn vingers glijden dus dan misschien verder kijken.

maar overal goeie fijne plectrums.

DG
H.B. Brand
Denn George 17.12.2023
Nice set to start with! You can try from a good range of thickness!
And finally choose the best that suits your style of playing!
Glad that I came across this bargain!
duurzaamheid

Je eerste gitaar? Pak deze mee!
Bucket 05.07.2020
Als je nou net gaat beginnen en je besteld hier je eerste gitaar, dan is dit een prima setje om uit te gaan vogelen welke dikte van dit standaard type plastic plectrums je het fijnst vind spelen.
Zet jezelf niet te snel vast op één dikte, sommige mensen vinden het fijn om voor verschillende speelstijlen, verschillende diktes te gebruiken!

Z
Nu echt uitproberen...
ZwoerVleis 23.10.2018
Verschillende picks geven een verschillend speelgevoel en andere klanken... Als vingerspeler had ik geen idee wat ik nu eigenlijk het fijnste vind als het om picks gaat... Ik weet het nog steeds niet, maar weet nu wel meer welke picks handiger zijn dan andere voor diverse speelstijlen! Uiteindelijk speel ik nog steeds het liefst met mijn vingers, dus de voorraad die ik heb gekocht is nog lang niet uitgeput, maar staat klaar om gebruikt te worden voor opnames en experimenten...

Onbruikbaar
SemTeVruchte 04.10.2020
Ik vond ze persoonlijk onbruikbaar, de dikte en afwerking is prima, maar de textuur is verschrikkelijk. Als je op een elektrische gitaar aanslaat krijg je een compleet ander geluid als bij menige picks. Er komt een soort ongewenst bijgeluid bij, moeilijk om te beschrijven.

Economish en top kwaliteit
Doliatius 06.05.2023
Ik heb dit 3 keer besteld en er blij me. Er zijn veel varianten en je kan elke keer een verschillende dikte kiezen en gebruiken