Harley Benton ST-20 BK Standard Series

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
JM
Werkt
Jon Moreau 09.05.2017
Heb afgelopen tijd een aantal budget strats onder de honderd euro uitgeprobeerd omdat ik nieuwsgierig was naar de kwaliteit vandaag de dag. Toen de Harley Benton ST-20 BK besteld. In het verleden gaf ik muziekles in een buurthuis waar we met in prijs vergelijkbaar budget spul werkten. Ik wou dat we toen die Harley Benton's ST serie hadden gehad. Die gitaar werkt gewoon en lijkt in niets meer op die rotzooi van toen. Ik zou er ook gerust mee op een podium gaan staan. Daarmee zeg ik niet dat het hetzelfde is als een veel duurdere broer, maar het werkt gewoon. Afwerking, bespeelbaarheid, hals, electronica, en een perfect gespoten lindenhouten body met een mooi gewicht, wat de gitaar een goede balans geeft. Ik zag ook dat de plaatsing van de magneetpooltjes van de drie pick-up's verschilt om ze optimaal onder de snaren te krijgen! Deze Harley Benton steekt met kop en schouders uit boven wat ik onlangs in verschillende winkels het uitgeprobeerd en hetzelfde Kost.

UY
goede beginners gitaar
UI YOON 18.11.2020
Was heel tevreden over de gitaar.
Het was men eerste e gitaar en veel van geleerd.
de kwaliteit van het geluid was super goed voor de prijs
die je ervoor betaald

Het enige jammere was de afwerkingen bij de fretbords Sommige steekte uit waardoor de e snaar bleef hangen.
je zou daar zelf nog iets aan kunnen doen als je zou wilen

in het kort het is een hele goeie beginners gitaar
alleen jammer van de kwaliteit

C
prima eerste gitaar
Combolution 10.03.2021
Ik kocht deze gitaar 10 jaar geleden en speel er nog steeds graag op. Na al die jaren heb ik slechts een keer de jack input moeten vervangen, voor de rest geen problemen mee gehad. Nu heb ik andere gitaren en wordt dit mijn hobby / klus gitaar. Hij speelt natuurlijk niet zo fijn als een gitaar in het duurdere segment, maar als je niet weet of gitaar spelen iets voor je is, is dit een prima gitaar om op te oefenen.

goed prijskwaliteit
Warre 16.11.2020
het is een goede gitaar als je wilt leren met gitaar spelen natuurlijk is het geluid niet zo goed maar het is goed genoeg om te beginnen leren. soms heb ik wel het probleem dat men eerste snaar (Ehi) blijft hangen achter 1 van mijn frets maar dat kan je makelijk oplossen door de randt voorzichtig te vijlen.

L
Fijne gitaar voor beginner
Loislane 11.02.2022
Voor mijn dochter van 12 gekocht. Ze speelt er heerlijk op. Het geluid is ook goed. Kortom prima prijs kwaliteit verhouding.

F
“Niet slecht voor een €80,- gitaar” zou Mark Webber zeggen.
FinkoStinko 21.12.2023
Goedkoop dus de beste eerste gitaar je weet nog niet of je serieus bent in het spelen of dat je het wel wilt. Om mee te beginnen is het een erg goede gitaar zodra je wat beter wordt zal dit ding alleen een nachtmerrie worden het is tenslotte wel een gitaar van maar €80,- maar echt een top gitaar het is niet alsof je er niets mee kan want je kan rete veel nummers op dit ding spelen!