Harley Benton Kahuna CLU-Bass Ukulele FL

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
leuk ding
Willard 11.01.2021
Het piezo elementje onder de kam zat iets knel waardoor de lage E weinig versterkt was. Dit was makkelijk op te lossen door het kamgat iets uit te krabben met een mesje, er was een splinter vast gelakt wat zorgde voor een verdikking. Fabrieksfoutje. Werkt nu goed. Ik heb hem nu ongeveer een jaar. Hals blijft netjes recht. Alles is degelijk gebouwd en netjes afgewerkt. Verwacht geen contrabas of e-bas geluid, maar het is erg leuk om ermee te spelen. Akoestisch heeft hij niet veel volume, maar wel bruikbaar om een akoestische gitaar te begeleiden. Versterkt is ie erg leuk. De rubberen snaren hebben weinig gewicht dus de sustain is redelijk kort.

Fantastische sound!
Anoniem 09.06.2023
Licht bespeelbare minibass met een maxibass sound. Het geluid doet het meest denken aan een contrabas, heerlijk!