Harley Benton HBZ-2005 Deluxe Series

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Wat een heerlijk instrument!
Anoniem 14.10.2015
Speelt super licht, het geluid is dikke prima en precies af te stellen op eigen voorkeuren. De sustain is ruim voldoende; komt wellicht door de doorlopende hals die er ook nog eens heel vet uitziet. De aanslag is ook lekker pittig.
Klein minpuntje: deze bas is vrij zwaar, wellicht niet zo geschikt voor tengere mensen.
Al met al: een geweldige basgitaar voor een zeer zacht prijsje!!!

Gewoon een geweldige bas
Rolluf 29.11.2022
Ik ben een gitarist die voor thuisopnames een bas gitaar wil hebben, dus ik speel er niet mee op een podium. Maar daar is hij dan ook zeker meer dan geschikt voor. Hij speelt en klinkt heerlijk en om het af te maken ziet hij er dan ook nog eens fantastisch uit (smaak dingetje uiteraard). Lijkt me voor een beginner (wat ik eigenlijk ook nog ben op de basgitaar) een ideale bas gezien de prijs.