Harley Benton TE-20 SB Standard Series

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Je moet zelf wat van gitaren weten.
Squeler 26.02.2020
Om te zien een heel leuk instrument. En kost nagenoeg niks.
Okay van boven naar onder.
Stemmechanieken, het zijn niet de beste maar na een poosje in een bak olie en juist afstellen werken ze naar behoren en ze blijven goed staan.
Topkam, deugt helemaal niks van, vernieuwd met een bronze.
Fretten, erg ruw dus moeten polijsten.
Het kan niet anders dan dat je dan ook het hout raakt.
En daar zit het probleem, het is een rosacer toets zoals ze dat noemen. En dat is gewoon in een matte vernislaag gespoten.
Dus ga je polijsten dan krijg je eigenlijk gewoon een maple maar dan met een donkere kleur, en ik wilde juist geen maple omdat ik daar niet op weg kan.

Ik zou de Thomann toch nadrukkelijk willen vermelden dat ze echt met dat rosacer zouden moeten stoppen.

Na polijsten blijkt dat de hals verder wel nauwkeurig gefret is.
Dus ook de hogere regionen correct en geen fretbuzz.

Elementen, werkelijk vreselijk, dun, scherp, geen body, je kan aan je amp stellen wat je wil het klinkt voor geen meter.
Ik heb dus de elementen vervangen door Fender texas.
Ook niet geweldig maar de sound zit er nu wel in.
Spuitwerk was overigens van onberispelijke kwaliteit.
Dus als je een zelfgitaar afsteller bent een leuk project.
Anders beter een beetje meer uitgeven denk ik.

Goede beginnersgitaar
Anoniem 24.10.2014
Een goede beginnersgitaar voor de prijs, leuk om kennis te maken met een telecaster model, speelde goed en de klank was ook goed. Mooi afgewerkt en een mooi kleur voor deze telecaster!