K
Neck dive, verder prima als eerste basgitaar
Kustomer 15.06.2015
Ongelooflijk dat er voor dit geld een basgitaar kan worden gemaakt. Voor het geld is het een prima gitaar en de de afwerking is goed. Er is alleen één groot probleem: de gitaar is niet in balans. De hals is te zwaar en zakt constant naar beneden.

De eerste gitaar die werd geleverd had geen goede hals: de frets waren niet allemaal even hoog waardoor de gitaar onbespeelbaar was. Thomann heeft hem kostenloos omgewisseld voor een nieuwe waarvan de hals wel goed was. Helaas maakt hiervan de jack slecht contact. Gelukkig is dit makkelijk zelf te repareren. Verder ging na relatief kort gebruik de topkam kapot.

Direct uit de doos was in mijn geval de hals goed afgesteld. De zadels moet je zelf even doen.

+ Bespeelbaarheid
+ Afwerking