Harley Benton HBO-850SB

Betaalbare gitaar voor zware omstandigheden
Anoniem 29.12.2015
Leuk vormgegeven gitaar. Geschikt voor zware omstandigheden; meerdere malen mee geweest op scoutingkamp en kamperen in de vrieskou. Vorst, zand, lichte regen; alles heeft hij doorstaan en hij is nog als nieuw! Het akoestische geluid is niet veel bijzonders, maar prima voor bijv. een kampvuurgitaar. Elektronica werken prima en klinken ook prima. Voor de prijs een erg toffe gitaar. Klein minpuntje: Door de afgeronde plastic achterkant heeft hij de neiging om van en over je schoot te glijden, een schouderband is aangeraden.

zeer tevreden
Jules5685 11.04.2018
Het is een heel mooie gitaar en hij klinkt goed, ik speel vooral buiten en daar worden de klanken niet minder. afwerking had beter gekunt maar dat is te begrijpen bij deze ongeloofelijk lage prijs.