a
Een leuk gitaartje voor een leuke prijs.
amtam 18.11.2019
Vlak na de aanschaf heb ik de snaren al verwisseld, voor een dikkere.
hierdoor klinkt de gitaar iets warmer.
na het vierde setje snaren, ongeveer 1,5 jaar brak de brug in 2-en met het verwisselen van de snaren.
direct een mail naar Thomann geschreven met plaatjes erbij, en werd meteen geruild voor een nieuwe.
Zeer tevreden met dit gitaartje, een fijne hals en de afwerking is prima.

Leuke gitaar
Edwinvanderputten 18.01.2019
Ik ben bassist, wilde een akoestische gitaar erbij hebben voor wat opnames thuis te maken.

Uiteraard is er verschil tussen deze gitaar en duurdere modellen, maar hij klinkt best lekker, speelt best lekker... al met al voor heel weinig geld een prima gitaar! Aanrader dus!

Fijne gitaar
Dnalor 08.05.2018
Een fijne beginners gitaar met een eigen geluid. Prijs kwaliteit uitstekend. Lekkere gitaar om mee te nemen naar de camping. Top

RW
Gitaar
Rob Wo 25.02.2019
Best wel een goede gitaar voor dit geld?