p
waanzinnige gitaar voor de prijs en goede kwaliteit
pietjefender 08.06.2020
gekocht voor in de band voor een aantal nummers en wilde niet te gek doen met aanschaf.

sta versteld van de prijs en kwaliteit . kan er niks negatiefs over zeggen.
klinkt zowel versterkt als onversterkt top.

wel raad ik aan een extra setje snaren erbij te kopen en er meteen op te leggen bij aanschaf.

kortom voor een 12 snarige van die prijs is er geen scheef woord over te zeggen

Just a good guitar
AutonomY 30.06.2023
It's just a really good guitar. It's a bit strange that you get so much guitar for so little money. I replaced the strings but the ones that were on weren't even that bad. The intonation is absolutely right! Of course I adjusted the setup myself. Frets, fingerboard (oil) and bridge and nut. Surprising how it sounds through my DI box.

BN
12 snarige gitaar
Bee Natural 21.06.2021
Mooie gitaar met een zeer mooi geluid spectrum.
Het lijkt wel of je met de gitaar, harp speelt.
Zo mooi vol.

Goede gitaar
Anoniem 21.02.2023
Klinkt goed mooi helder, helemaal voor een beginnende gitaarspeler een mooie aanwinst voor een mooie prijs !

Een probleem is dat er een snaar direct is geknapt bij het spelen