Harley Benton Fusion-III EMG HT Roasted SBK

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Td
Geweldige gitaar met een paar minpunten
Tom de boer 09.08.2023
Het geluid van deze gitaar is echt geweldig, de nek speelt heel fijn en de gitaar zit goed in elkaar. De locking tuners zijn erg stabiel en de brug is vast waardoor ik de gitaar amper hoef te tunen, MAAR de finish van deze Harley Benton fusion EMG is helaas niet zo goed. Naar een aantal maanden hem te gebruiken zit er nu al een soort van plek op de matte finish onder de snaren. Ik heb thomann hierover gemaild en zei zeggen dat het "normaal " is dat er zulke plekken op een matte gitaar komen, dat is echter niet mijn ervaring met matte gitaren, als ik wist dat deze finish er zo uit zou zien naar een aantal maanden gebruik te maken van de gitaar had ik een andere gitaar gekocht, erg jammer dus.