Harley Benton EX-84 Modern EMG VW

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 15.05. en Donderdag, 16.05.
Rg
Harley benton explorer
Rick g 31.07.2023
Goede veelzijdige gitaar.
Emg's doen wat je van ze verwacht strak geluid.
De setup was niet slecht maar voor mij konden de snaarhoogtes nog wel wat lager de fret eindes waren wel goed afgewerkt. De nek heeft overigens wel een aardig voormaat bijna als een honkbalknuppel dit moet je fijn vinden.
Tot mijn verbazing kwam ik erachter bij mijn eigen setup uitvoeren dat de emg 81 in de hals en de 60 in de brug positie zaten.
Dit is normaal gesproken andersom of dit bij deze gitaar hoort betwijfel ik fabrieksfout?
Mocht je deze gitaar aanschaffen is het een kleine moeite om dit te checken en te corrigeren maar wel een opvallende fout.

tot slot toffe gitaar voor een betaalbaar bedrag maar verschaft wel wat werk/kennis om hem perfect te laten spelen.