Harley Benton Enhanced MJ-4MN Natural
snel beschikbaar (ca.2-5 dagen)
snel beschikbaar (ca.2-5 dagen)

Dit product is besteld en verwachten we bij ons in de komende dagen.

Harley Benton enhanced mj- 4mn natural
Willem49 22.10.2020
Sinds een week speel ik op deze bas, repeteren met mijn band en thuis, meer zit er niet in in deze tijden.
Wat een fantastische bas , hij klinkt beter dan mijn Fender american standard J-bas. Een fijne , dunne en snelle hals, fretten hier of daar moeten bijslijpen , verder heel acceptabel. Mooie zwaar uitgevoerde brug en snaren door de body! ,waardoor een geweldige sustain ontstaat en ook nog een body die gewicht in de schaal brengt. Ik kende de merknaam Roswell niet, maar van mij mogen ze meer elementen op de markt brengen, mooi geluid, helder en zeer actief aanwezig geluid.
Het MM element is niet het music man geluid, maar heeft een eigen klank en samen met het J-bas element geeft de bas een bijzonder en zeer aanwezig geluid met veel variatiemogelijkheden.
De afwerking en de uitstraling van de bas is professioneel, veel duurdere merken kunnen er nog wat van leren.
Ook een compliment voor de aflevering , zoals bij Thomann snel en goed verzorgd, ik weet niet wie de afstelling heeft gedaan , maar die was perfect , alsof dit aan mijn wensen was aangepast.
Mijn advies: kopen die bas!!