Harley Benton Electric Guitar Kit Single Cut

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 15.05. en Donderdag, 16.05.
M1
Martin 1970 15.01.2022
I wanted to make my own guitar so i decided to buy this kit. Not too expensive for some diy fun. It came complete and to my surprise the neck was actually very smooth and well finished (for it's price). Unfortunately the selector switch is not working properly but maybe I'll fix it some day.

Niet veel bijzonders
Anoniem 23.11.2016
Leuk gitaartje als je een keer iets wil bouwen en wil schilderen maar je moet er wel veel extra dingen bij kopen wil je hem mooi laten klinken en lekker speelbaar willen maken. Ook vond ik hem eenmaal in elkaar heel erg zwaar maar dat kan ook zijn omdat ik een les Paul niet gewend ben.

Prijs kwaliteit verhouding conform omschrijving
Anoniem 31.08.2015
Ben tevreden met het product alhoewel erl wel wat aangepast moest worden.
Schroef gaatjes waren niet netjes uitgelijnd en gaten voor de brug en snaarhouder waren iets te ruim.
de snaren staan een beetje uit het lood zodat de pickups breder lijken dan het zou moeten.
was wel blij met de 4 delen Top.. gewaterd en birdeye esdoorn waren zelfs aanwezig..
al met al een goed product voor de prijs en als je een beetje handig bent kan je er een mooi instrument van maken..

Ps.. hij klinkt goed.. doet niet veel onder in vergelijk met een originele LP alhoewel hij wel iets zwaarder is en wat scherper klinkt ..

reden genoeg om er nog een paar te bestellen.. de vrijheid met afwerken is echt een must..