Harley Benton Digital Delay

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
C
Digital delay
Chrithen 22.08.2021
Werk prima, snelle levering , goede sevice

eenvoudig en goed
Anoniem 28.02.2016
Deze delay gekocht om een simpele delay te hebben die goed klinkt. En dat doet hij, echter klinkt hij eerder als een analoge delay. De echo klinkt niet als een exacte kopie zoals bij een normale b.v. bosch delay. Meer analoog dus. Wel is hij erg eenvoudig in gebruik en klinkt gewoon goed. Afwerking is goed, alleen de knoppen zijn iets aan de goedkope kant. Maar voor dit geld...als je een super heldere digitale delay zoekt, niet kopen. Als je een mooi klinkende analoge delay zoekt die ook nog eens eenvoudig werkt, meteen kopen....30 euro!

b
great value for the money
basger 19.12.2017
this delay pedal has a great authentic sound, shorter delay times really do sound wonderful. It's great for slapback or shorter rock style delays and it seems to be built like a tank. only with really long delay times and lots of repeats this thing will get a bit piercing and trebly, but only if your have an insane amount of repeats.
overall great pedal for dirt cheap.

surprised
Anoniem 27.08.2015
A great pedal in disguise. Why? Because this is sounds like a analog delay. Which means it doesn't repeat your sound 100%. The pedal cuts a little bit high end of every repeat. Which is a great feature for a really cheap but great pedal. If you have any money left in you're pocket, i recommend buying this pedal!

EF
Goede bruikbare delay
E. Francis 29.06.2019
Dit is een vrij eenvoudig pedaal dat doet wat het moet doen. Van een roomy slapback tot een langere delay. De controls zijn duidelijk en het geluid is prima. Zeker voor deze prijs kan je je hier geen buil aan vallen.

Zeer fijne Delay
Anoniem 05.07.2016
Ik gebruik dit Digital Delay pedaal tijdens optredens als effect voor mijn mondharmonica. Ik was op zoek naar een effect dat mijn sound meer diepte zou geven.
Het pedaal is zeer eenvoudig te gebruiken. Er zitten drie knoppen op die gewoon doen waarvoor ze bedoeld zijn. De knoppen draaien soepel en zijn mooi stevig en groot. Verder is de behuizing zeer stevig en ziet het pedaal er goed uit op mijn pedalboard.
Ook de klank is goed. Hij klinkt erg natuurlijk, ook al is het een Digital Delay, de klank lijkt eerder analoog. Er zit een mooie fade op die gemakkelijk is in te stellen met de knoppen.
Zeker gezien de prijs is dit een aanrader. Hij klinkt goed, voelt goed, oogt goed en is zeer goed betaalbaar.

Waarom zou je een andere delay kopen?
Anoniem 11.05.2016
Ik heb laatst om mijn pedalboard te verrijken een Harley Benton Delay gekocht. Delays zijn over het algemeen heel duur en deze kost maar ¤30. Dat is dus sowieso al een pluspunt, maar dan moet hij wel goed zijn. En dat is hij. Hij doet gewoon precies wat je ervan verwacht. Natuurlijk zul je met een hele dure wat meer kwaliteit en opties krijgen, maar met deze delay kun je een super mooie galm op je gitaar krijgen. Een goed pedaal voor een héle goede prijs.

Anoniem 03.11.2016
Fantastic warm and analog sounding delay pedal.

Can't go wrong with this if your searching for a new delay pedal!

Top delay
Anoniem 22.08.2016
Geweldige digitale delay voor deze prijs!