Harley Benton Delta Blues MJCE

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
F
Geweldige gitaar voor deze prijs
FraukeVC 07.09.2020
Ik ben het zelf nu niet meteen gewoon om op dure instrumenten te spelen, maar dit was echt een koopje. Ik amuseer me rot, het is zo'n fijn ding om op te spelen en het geluid is best degelijk! De ingebouwde tuner werkt ook naar behoren. Zoals in de andere reviews beschreven kon de afwerking op sommige plekken wel beter, maar dit stoort mij niet, aangezien deze gitaar maar gewoon voor het plezier dient. Enige échte minpuntje tot nu toe is dat de kleur veel donkerder en kouder uitvalt.

Liefde op het eerste gezicht
Arauna 25.09.2020
Ik wou mij al enige tijd weer verdiepen in gitaar spelen, omdat dit iets is wat ik al lang heb willen leren. Uiteraard hoort daar een mooie gitaar bij. Het was even zoeken, maar toen ik deze voorbij zag komen was ik gelijk verkocht! Prachtige donker hout en ook hele mooie klank. Mijn kat komt ook de hele tijd knuffelen als ik de gitaar oppak om te oefenen. Of zij blij is met het geluid weet ik niet zeker haha, maar interessant vind ze het wel!

EH
Erwin Hettinga 23.08.2019
Heel mooi geluid, speelt lekker soepel, blijft goed gestemd staan. Kortom heerlijke gitaar om op te spelen, ben er heel blij mee.