Harley Benton Classic Chorus

Levering ongeveer tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
JN
Geen spannende chorus
John Nada 21.01.2019
Omdat ik een tijd een Guns 'N Roses tribute moest uithelpen en derhalve geen dure chorus wilde kopen, omdat ik het effect normaal niet snel zou gebruiken op gitaar. Daarij weet ik dat de Harley Benton pedalen welke een re-branding zijn van Joyo, over het algemeen gewoon goed voor het geld zijn.

Op basgitaar gebruik ik al enkele jaren een Palmer chorus, welke erg lekker klinkt. Op de HB Classic Chorus moest ik toch lang zoeken en precies tweaken om een bruikbaar geluid te krijgen, voor mij deed hij niet veel bijzonders, terwijl het ook nooit belachelijk slecht werd. Dus na een paar maanden het pedaal gebruikt te hebben op platen als "Don't Cry" verkocht ik hem weer. Een chorus die mij meer had kunnen imponeren, zeker voor die prijs, had ik natuurlijk gewoon gehouden. Al met al niet slecht, maar niet even 'bang for your buck' als andere pedalen van deze reeks.