Harley Benton Blues Harmonica Set

Toch niet geworden wat ik hoopte
Anoniem 19.05.2016
Uiteraard is een mondharmonica een volwaardig instrument in de Blues, Rock en Country. Maar om nu direct een maandsalaris aan alle toonsoorten uit te geven...hm...dus toch voor deze budget oplossing gekozen van Harley Benton.

De set is zeker niet slecht. Maar er zijn toch bij elke harmonica wel 1 of 2 tonen die niet echt lekker aanspreken. De ervaring leert dat een nieuwe harmonica ook soms tijd nodig heeft om een beetje los te komen maar ook na enig spelen blijft de afstelling van een aantal tonen niet optimaal. De toon komt niet op gang en tijdens het spelen ga je die noten dan maar vermijden. Dat is jammer want dat geeft niet de vrijheid die je wil hebben tijdens de muziek. Maarja, ik heb wel alle toonsoorten in een mooie box!

Dus wie in éen keer alles onder handbereik wil hebben heeft toch een goede slag geslagen voor niet te veel geld.

h
Leuke set
hrrruud 15.08.2023
Leuke set, maar worden relatief snel uit tune.