Harley Benton Beatbass VS Vintage Series

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
CG
WEER EEN TOPPER van Harley Benton
Chris Gosens 08.04.2021
Zeer goede bas met de eigenwijze regeling zoals vroeger. daar moet je weer even aan wennen evenals de lage output.
ik heb vele jaren terug een viola van Epiphone gehad en die had de zelfde eigenschappen.
De afwerking en uitstraling van deze beatbass is perfect, zeker als je de prijs bekijkt. hij speelt heerlijk , zeker nu ik er Labella flatwounds op heb gelegd. ik heb deze bas als bundle gekocht samen met de prachtige bijbehorende koffer waar hij heel mooi in past zonder speling. Weer zo'n fijn instrument van Thomann.

Gv
Doet wat ie moet
GH van Dijk 09.12.2019
Setje La Bella 760FHBB er op, gassen gaan. Kan er niets slechts aan ontdekken, ziet er onberispelijk uit, klinkt als een dijk, en een plezier om op te spelen. Minpunt? eeeeh.... geen.

Beatbass met recht van spreken
Anoniem 30.08.2016
Ik ben van origine geen bassist maar speel al een eeuwigheid gitaar.
Ben wel in het bezit van enkele basgitaren en moet toch echt even vermelden dat deze beatbass een prachtig warm geluid voortbrengt.
Schaf aan !

MiLaRe 19.03.2019
Een goede lichte basgitaar, voor een tweedehandsgitarist zoals ik is dat een zeer goede keuze om HB-gitaren te kopen! Zeer goede prijzen en een heel goede afwerking/klank.

Beatles gevoel.
Anoniem 18.03.2016
Met deze Beatbass VS Vintage Series, voel ik me echt een grote Beatles-fan van het eerste uur.
Harley Benton zoals gewoonlijk van grote klasse.
Aantrekkelijk geprijsd en zeer goede afwerking.
Goed bespeelbaar en een fijn geluid.
Al met al een zeer goede aankoop bij een muziekzaak van grote klasse. Ja, want dat is Thomann.