Beschikbaar in een paar maanden
Beschikbaar in een paar maanden

Dit artikel zal zo spoedig mogelijk verzonden worden nadat wij het hebben ontvangen. Helaas is de precieze verzenddatum momenteel niet bekend.

JV
Ideaal, maar niet voor alles.
Jan VE 25.10.2021
Ik kocht deze gitaar om delta-blues te spelen en daarvoor is het dan ook de perfecte keuze.
Wat me deed besluiten om deze gitaar te kopen en niet een andere parlor, was het speciale design. Ik zag in verschillende reviews dat de gitaar wat speelgoedachtig aanvoelt, waar ik kan inkomen, maar de afwerking is heel goed en het is wel degelijk een goed instrument. De klank van de gitaar verraste me. Voor zo'n klein ding klinkt het behoorlijk luid en een tikkeltje blikkerig. Vooral met dat laatste moet je rekening houden. Voor bepaalde genres zal de klank uitstekend zijn, maar als je op zoek bent naar een warme toon, kies je best iets anders.
Qua speelcomfort heb ik geen opmerkingen. Naar mijn gevoel is het goed, al moest ik toch wat wennen aan het kleine formaat.
Ik ben tevreden over de aankoop, maar ik kan best begrijpen dat het niet de beste koop is voor iedereen. Als je ze niet zelf kan uitproberen, zou ik aanraden om even enkel geluidsfragmenten te beluisteren voor een goede impressie.
Voor mij is het de gedroomde bluesmachine en daarvoor heb ik ze ook aangeschaft.

d
Top gitaar voor de prijs
dsmet 05.07.2021
Je krijgt heel wat voor wat het kost. Een aanrader voor wie wat krap bij kas zit en toch een goede parlour gitaar wil. Aanrader.