Gravity Microphone Clamp 25

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
K
Zachter plastig dan de meeste clamps, maar heel goed!
Krosov 14.02.2021
Het materiaal is iets tussen rubber en plastic in. Het grijp de microfoon goed vast. De microfoon blijft op zijn plek. Ook zwaardere microfoons verdraaien de klem niet.

Ev
Perfecte klem
Edwin van der Putten 29.11.2023
Wat erg handig is aan deze klem is dat je verschillende diktes van microfoon kan gebruiken. De klemmen die vaak bij microfoons meegeleverd worden werken prima met die microfoon, maar met een andere (dunnere, dikkere) microfoon niet, of minder goed.

Ik heb verschillende diktes geprobeerd en deze klem houdt ze allemaal goed stevig vast. (Shure, AKG, Rode...conisch, recht... allemaal geen probleem!

Verder ziet hij er goed uit, net als andere producten van Gravity. En de prijs is natuurlijk ook zeer goed!

Aanrader dus!

s
klem mc
ssscan 11.07.2018
net zo goed te gebruiken als de duurdere versies, deze is soort van rubber plastiek die een goeie grip geeft aan de micro.