G7th Performance 3 ART Black

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Had beter verwacht
HartWill 09.08.2023
Na veel capo's proberen uiteindelijk voor een duurdere en dat is deze gekocht. Gezien de positieve reviews en ik de G7th regelmatig voorbij zie komen bij andere gitaristen had ik de verwachting eindelijk een capo te treffen die de snaren goed indrukt. Helaas, dit werkt met deze capo niet op alle gitaren erg goed. Op mijn Takamine werkt hij uitstekend, mijn Ibanez heeft een wat dunnere hals en daar heeft deze capo moeite mee. De eenhandsbediening vind ik persoonlijk niet handig, het kleine handeltje geeft weinig gripwaardoor de capo nog weleens uit je hand wil glippen. Al met al wel een goede capo maar voor de best behoorlijke prijs had ik toch echt beter verwacht