Fun Generation BT Receiver

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
Werkt soms goed, soms minder.
Sadon 22.08.2022
De receiver is vrij klein en de magneet op de achterkant is inderdaad heel handig om bijvoorbeeld rechtstreeks op de achterkant van een speaker te hangen. Als het werkt is, is alles zoals je zou verwachten, maar ik heb dagen gehad waar het toestelletje toch moeilijk doet.
Dit heb ik onder andere al meegemaakt:
- Het vanzelf ontkoppelen van de bluetooth verbinding (muziek valt dus plots weg en dan moet je opnieuw verbinding maken met de receiver)
- Het niet verschijnen van het apparaat op mijn bluetooth lijst.
- Het niet willen koppelen van smartphone met het toestel.
- slechte verbinding ondanks dicht bij de ontvanger te staan.

Kortom, ik ben er zeer tevreden van op de dagen waarop deze normaal functioneert, maar ik heb er toch wel al wat problemen mee gehad. Ik zou deze waarschijnlijk niet nog eens kopen.

Handig voor thuis gebruik
Bas 31.01.2021
Goedkope Bluetooth-ontvanger met goed bereik voor gebruik binnenshuis. Makkelijk in gebruik.

Enige nadeel is dat deze van plastic/kunstof gemaakt is maar heeft verder geen invloed op de werking