Fender CB-60SCE A-Bass Natural IL

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 13.05. en Dinsdag, 14.05.
DJ
Geweldige akoestische basgitaar
Dirk Jan 03.05.2021
Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat, zo uit de verpakking redelijk goed afgesteld, had maar weinig nodig voor een prima afstelling.
Intonatie is spot on, klank is akoestisch zeer prettig en versterkt gewoon prima, alle harmonic's klinken goed en dat is ook altijd wel fijn, zeker met stemmen en andere leuke foefjes.
Deze basgitaar is stukken beter als menige akoestische basgitaar welke ik de afgelopen jaren heb mogen bespelen, zeker als je naar de prijs/kwaliteit verhouding kijkt is het een absolute topper.
Waar ik bij de Ibanez altijd mijn rechterarm kapot had vanwege de scherpe rand tussen top en zijkant heb ik daar bij deze bas met dezelfde bodyvorm totaal geen last van.
gebruik hem vaak om even wat dingen uit te zoeken of als ik stukken wil inoefenen zonder versterker, gewoon lekker op de bank of het balkon.
Ik heb er tot nu toe elke dag met veel plezier op gespeeld, een aanrader.