1 Recensie

€ 2.190

Mmmm
ToonR 29.03.2024
Het is een strat, dus de gebruikelijke features die je van een American Vintage mag verwachten. Het geluid is precies zoals je kan verwachten en speelt als een droom nadat ik ik er toch wel eea aan heb moeten doen .....

De nek zat scheef in de pocket, zo erg zelfs dat de hoge e snaar bij de 21 fret naast de hals liep ... Dus Fender en Thomann mss eerst controleren voordat jullie iets opsturen. De actie van de hoge e en b snaar was extreem hoog en nu weet ik waarom, bij bends op de 15e fret slaan de noten dood. Dus de 16e fret is iets te hoog. De intonatie was verre van perfect en de backplate is gebarsten op de hoek doordat de schroef te strak is aangedraaid.

Ik heb de hals goed in de pocket gezet zodat de snaren mooi over de toets lopen en de actie en intonatie afgesteld.

Ik had meer een beter verwacht van een €2190 gitaar, en zeker van Thomann kwaliteits controle.