€ 1.350

NB
Monsterlijke amp
Nils Barth 24.02.2022
ik heb onlangs deze versterker aangeschaft na heel lang sparen. Het is een beste aankoop, maar wel de beste die ik ooit heb gedaan. Deze versterker is in mijn ogen geschikt voor elk genre. De EVH is heel uitgebreid, zeer tweakable en klinkt goed met elke setting.

Het is niet alleen een metal amp, maar ook een uitstekende rock en blues amp (zelfs de cleans zijn verbazingwekkend goed). Op het groene kanaal kan je van fender cleans naar een heerlijke plexi toon gaan met alleen een beetje spelen met de gain.
Het blauwe kanaal is de ultieme rock/metal kanaal. Er zit een goede hoeveelheid gain in en hij behoudt zijn helderheid zelfs met de hoogste gain setting. Ik vind het zelf heerlijk om er een boost voor te zetten zodat het een strakke metal monster wordt.
Het rode kanaal is een ultiem solo kanaal, maar ook leuk voor rhythm.
Het rode kanaal heeft tien keer zo veel gain als nodig is maar dat maakt de sustain juist zo goed. Doordat er zoveel gain op zit is het net chaos, maar de amp behoud nog steeds zijn helderheid.
Pro and cons:
+ zalige tonen op elk kanaal
+ reageert goed op elke aanraking van de knoppen
+ behoud helderheid zelfs met de hoogste gain
+ power amp distortion is heerlijk bij deze amp
+ zeer hoge kwaliteit footswitch
+ de EVH ziet er gewoon heel mooi uit
- kan redelijk wat ruis produceren als je niks speelt maar met een noise gate is dat zo opgelost.