Electro Harmonix Triangle Big Muff Fuzz

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
Perfecte Fuzz, maar te weinig verschil met gewone Big Muff
Jannnnn 13.01.2024
Een werkelijk zeer goed geluid. Echt een ouderwetse Fuzz met serieus veel sustain en een prachtig sologeluid. Warm. Ook akkoorden klinken heel goed, het geluid blijft zeer stevig, maar de toon blijft mooi gedefinieerd. Reageert ook prima op hard of zacht aanslaan en op de volumeknop van de gitaar. Echt top.

De bouwkwaliteit is uitstekend en de Fuzz is lekker klein. Ruis en brom vallen reuze mee. Bediening is doodeenvoudig met drie knoppen.

Al met al een uitstekende Fuzz, zonder meer professioneel en dat voor dat geld.

En toch heb ik hem teruggestuurd. Het geluid verschilt weliswaar een beetje van dat van mijn gewone big muff, maar het verschil is veel te klein om wéér een effectje op de pedalenplank te monteren met wéér extra kabeltjes en wéér alle gedoe. Ik had gehoopt dat deze Fuzz een totaal ander beestje zou zijn, maar dat is hij naar mijn smaak te weinig. Jammer!

KO
Kilian O. 12.11.2019
Zoals een big muff hoort te klinken. Meer high output dan de russian big muff en dus ook een lekkere toon voor in solos. Door de triangle komt de gitaar meer naar voren. Het pedaal is alleen niet heel geschikt om zonder mede instrumenten te spelen door de hoge output maar daar kan je het pedaal natuurlijk op afstemmen.