Dunlop Ultex Jazz III John Petrucci

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Goed voor alle gitaristen
S.lamers 07.11.2019
als je op zoek bent naar een compact plectrum wat wel lang meegaat dan is dit een aanrader, het heeft een verstevigde punt wat behulpzaam is in dat opzicht. De plectra zijn erg fijn als je eenmaal gewend bent aan Jazz picks zo niet dan went het in een paar dagen intens spelen wel.

I
Top
Idi1974 13.06.2021
Fijn plectrum, goede grip en de punt toch glad

z
Prima Plectrums
zoutesticks 03.01.2023
Ik heb laatst deze plectrums aangeschaft. Zelf ben ik nog wat opzoek naar de juiste dikte, die voor mij lekker speelt. Ik ben zeer tevreden met dit model, ze gaan lekker lang mee ook. Maar net als alle andere plectrums raken ze altijd zoek. Het is een aanrader mensen die van wat dikkere plectrums houden.

Em
Goeie plectra
Een mooie man 03.08.2023
Kwalitatieve plectra, werkt erg goed voor precisiewerk, lekker puntig en heeft een goede grip. Een beetje duur wel maar ze spelen heel lekker.
Voor mij toch iets te duur omdat je ze te vaak moet vervangen (wordt snel minder puntig, en dat is toch wel de reden dat je deze plectra koopt). De dunlop tortex jazz III zijn een stuk goedkoper en werken even goed, daar speel ik nu mee.