Dunlop Tortex Standard 0,73

Verwachte verzenddatum: Vrijdag, 17.05.
Ik hou van deze dingen!
Ravenx 29.09.2020
Het ligt wel van wat voor dikte je bij een plectrum houdt, maar voor mij is dit echt perfect! Er zitten verder ook geen scherpe randjes aan, wat je soms nog wel is kan gebeuren op andere soorten plectra. Ook leuke kleur. Ik heb zelf geen nadelen hierover te zeggen, want ik weer er geen:)
duurzaamheid

De beste plectra van de hele wereld!
Anoniem 02.02.2017
Wat valt er aan de titel nog toe te voegen?

Ik gebruik al ruim 25 jaar Dunlop Tortex plectra in diverse diktes en muziekstijlen.
Waaronder deze 0.73mm!

Pros:
- Ongeëvenaarde grip, ik heb mijn plectrum nog nooit uit mijn vingers laten vliegen.
- Geen scherpe randjes zodat je jezelf bezeert!
- Uitstekende buigzaamheid en stijfheid waar nodig. Je speelt er gemakkelijk akkoorden mee, maar tegelijkertijd met het zelfde gemak ook de hardere slagpartijen! De 0.73mm is een fantastische all-round plectrum, in mijn bescheiden opinie.
- Leuke kleur. Geef het nou maar gewoon toe, geel staat vrolijk! :)

Cons:
- Tot nu toe nog géén gevonden!

Mijn Go-to guitar picks
Muzion 19.08.2017
precies de juiste dikte en genoeg grip zodat hij niet zomaar in je publiek vliegt na het geven van een perfecte solo. zeker een aanrader
duurzaamheid

goede picks voor de casual gitaarspeler
TijnR 12.07.2022
heb deze picks een tijdje geleden gekocht en heb nog niks gevonden om over te klagen