Dunlop Maintenance Kit

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
c
Aanrader
caposer 16.12.2020
Alle producten van de set gebruikt bij het vervangen van de snaren op verschillende gitaren. Op alle gitaren geweldig resultaat en maakt het spelen een algemeen betere ervaring. Ook merk ik dat de snaren langer meegaan.

Bijzonder goede producten en de beschrijving is zeer duidelijk. Geen nadelen. Zeker een aanrader voor het onderhouden van je spullen
bescherming

Every guitarist should have this.
JimK 02.07.2017
Its great to see your guitar shine again! And this product can achieve that. Must if you want ot take good care of your instrument.
bescherming

Deze set mag niet ontbreken tijdens een onderhoudsbeurt
Anoniem 13.07.2016
Heerlijke set, met 01 maak je het fretboard brandschoon en met 02 garandeer je een extra levensjaar voor de toets. De formule 65 werkt perfect om de rest schoon te maken, de carnubawax is machtig mooi spul. Wax in, wax out en het blinkt weer als nooit tevoren!

K
KevinRomijn 20.05.2022
a must have for any guitar player