Dunlop John Petrucci Signature Pick

Levering ongeveer tussen Maandag, 13.05. en Dinsdag, 14.05.
NB
De beste plectrums ooit
Nils Barth 18.09.2021
Ik had deze plectrums besteld om een keer wat anders te proberen. Dit zijn de beste plectrums die ik ooit heb gebruikt. Ze voelen perfect aan en de grip is ook heel goed.
Het enige minpuntje is dat de tekst op de rode 2mm plectrum vervaagt na een tijdje spelen

BW
Leuk setje om verschillende picks te testen
Brian Walters 14.04.2021
Leuk setje als je wat verschillende plectrums wilt testen, ik ben een grote fan van de flow pick en de trinity pick. Ik gebruik nu voornamelijk de trinity pick. Het is een JAzz III pick maar net wat groter als je wat dikkere vingers hebt zoals ik maar geen grote plectrums wilt gebruiken.

Mooie mix
GuitarBart 27.08.2020
Verschillende plectrums zoals gebruikt door John Petrucci. Prima set om uit te proberen welke voor je werkt.

Plectrums gaan ongeveer even lang mee als de standaard Dunlop plectrums. Goede afwerking, verder weinig op aan te merken.