Dunlop JD5005 Pickholder

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
rateld soms
Anoniem 02.03.2016
deze pick houder achter op mijn headstock geplakt

werkt goed altijd plectrum bij de hand en niet meer zoeken waar die is.

een maar als de houder leeg is kan er soms iets trillen de veer die er in zit denk.

de oplossing is altijd een plectrum er in laten.

er passen ongeveer 3 plectrums in dus geen probleem

werkt voor mij prima

Leuke handigheidje
Jessechu 28.04.2020
Makkelijk om altijd een plectrum bij je gitaar te hebben. Heb de houder op mijn akoestische gitaar gezet en past prima met het zwart. het uitpakken van de plectrum gaat niet altijd even soepel maar voor deze prijs is het een leuk dingetje.

Plak ze overal op en vergeet nooit meer een plectrum.
Sjefque 03.11.2015
Ideaal voor op je pedalboard, of zelfs ergens op je gitaar als het zo uitkomt (achterkant headstock bijv.)

Er passen makkelijk 10 plectrums van .50mm in. Erin frotten kost even tijd maar ze glijden er zeer makkelijk uit.

Handig
Buitje 11.01.2019
Eindelijk zwerven mijn pics niet meer overal rond.

n
Perfect
namenickk 05.03.2024
Heb ze op bijna al mijn gitaren en wil niet meer zonder. Wel kan hij soms mee ratelen op een akoestische gitaar maar dan moet je even je plectrums er wat beter in stoppen