Doepfer A-199 Spring Reverb Module

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
i
Waarom in vredesnaam (nog steeds!) tulp/RCA-pluggen.. ?!?
iRTuts 14.08.2019
Het geluid is heerlijk, betaalbaar; niks mis mee, m'jaaa.. Dat gaat dus mooi niet passen met die pluggen aan de achterkant van de module in bv. een Arturia Rack Brute.. Oplossing (makkie!):

(1) Uiteraard had ik al bedacht dat de 'verb-tanks' aan de buitenkant van het rack gemonteerd zouden worden met 2 bouten door de rubbers.
(2) Aangezien zowel het rack als de tanks van metaal zijn, hoeven we geen gebruik te maken van afgeschermde bekabeling (maar bv. 2mm geïsoleerd verbindingsdraad), als je er maar voor zorgt dat de metalen behuizing van de tank en het rack goed electrisch contact maken evenals de 2(!) buitenmantels van de tulp connectoren op de tank; één van beiden lijkt nml. nergens aan te zitten, die moet dus ook aan de behuizing (hierna: aarde)!
(3) Er komen nu dus 3 draden (in, aarde en uit) uit je tank die je bij voorkeur vast soldeerd aan de tulpconnectoren (die gebruiken we toch nooit meer!) op de module, dus NIET aan de koperzijde van de print! Ziezo, brom/ruis/kraak-vrij! En verder..

Cosmetisch: Serieus.. ?!? Niemand PLAKT een reverbtank vast aan stickers! Accoustische demping???

Kwaliteit, prima: metaalfilm weerstanden, degelijke potmeters, etc.. Alles wat we van Doepfer gewend zijn!